Mer positivt !

Hey Idag har inte vart någon vidare uppdatering på bloggen då jag haft fullbokat schema sedan jag vaknat. Bokstavligen! Lekte att jag var en affärskvinna där ett tag, skrev papper och ringde runt haha :P
Men för att fortsätta inlägget..

Vi ska ge varandra mer positiv energi och fina komplimanger och kommentarer. Mer beröm för sånt som vi faktiskt tycker är bra! Alla gillar bra saker, vare sig det är prylar, handlingar eller ord. Så idag tänkte jag faktiskt ge Carro en lite hyllning som fick bli min ängel för dagen. När jag idag slutade mitt jobb skulle jag behöva vänta på min buss som gick först 1½ timme senare. Så carro som jobbar i samma byggnad som mig lånade mig hennes bil så jag kunde komma hem lite tidigare :) Tack carro! Uppskattade verkligen det :)


Fick tidigare idag en kommentar från en tjej vid namn Hanna. Jag har ju gjort ett tips om hur man "fryser" områden i photoshop då man vill förstora/förminska ex läpparna osv. Iallafall så ville hon mena på att jag inte visat hur man faktiskt gjorde självaste förstoring/förminskningen. Utan att jag bara hade visat hur man "fryser" området. Faktum är att när jag gjorde självaste tipset så uteslöt jag det medvetet. Ville inte att det skulle bli för långt och dels antog jag att de flesta visste hur man förstorade/förminskade. Men jag ska säga det att hon fick mig endå att tänka till. För jag gjorde ju fel i att anta. Och jag ska fixa ett nytt tips som visar hur man gör självaste förminskningen/förstoringen :)


Men det sagt så ville jag bara påpeka att hon inte på någotvis var elak i sin kommentar, utan tvärtom. Och det är sånt som jag tar till mig av och lyssnar på. Man kan uttrycka sin åsikt utan att vara elak. peppar peppar så har jag snälla läsare hitills :) Så ni kan tacka hanna som fixat er ett till tips :D Puss och kram











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0