Förstora läpparna?





den här metoden är utmärkt när man ska tex förstora ögon, näsa, kinder..ja ALLT! Jag tänker visa hur du gör förstorar och förminskar detaljer utan att förstöra resten av bilden =)









 

 

BRA ATT VETA :












Det rödmarkerande kommer även försvinna när man känner att man är nöjd och klickar på "ok". Så det är inget som kommer stanna kvar som färg på bilden. Men att man kan sudda om man vill se resultatet innan man klickar på "ok" helt enkelt :)


Jag hoppas att detta gick att förstå, annars hoppas jag verkligen ni säger till mig :)
Lycka till












Kommentarer
Postat av: hanna

hej



beskrivningen var verkligen bra annars förutom att

du skrev inte hur man förstorar läpparna,alltså dvs vad du tryckte på efter den röd markerade grejen.



Mvh

2009-11-23 @ 17:34:03
Postat av: lina

du förklarar ju inte hur man förstorar/förminskar läpparna?

2010-02-19 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0