3år senare, tillbaka till Rhodos! ;D



Året började tungt med att mitt hjärta togs ifrån mig, min lilla älskling i himlen <3
.. idag fick jag reda på att detta år faktiskt kommer innehålla nånting positivt iaf:) Det faktum att jag tillsammans med min bästa vän, kommer åka en vecka utomland i April ! Vi har lyckats fått tag på ett 4 stjärnigt hotell för en billig peng. Vi måste dessutom övernatta på Arlanda och då har vi lyckats få tag på Stora sängar till samma pris som en liten säng skulle kostat? Aja, hur bra som helst, vi är nöjd! Det här behöver jag verkligen nu! Det känns som om man har arbetat o motvind en längre tid. Men sakta sakta så går det emot det bättre..

<3 Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0