Harmony + crazy = me

Var länge sedan man var ut och åt, så jag passade på att gå på Daltons både i fredags & lördags. En av kvällarna ville jag piffa till mig lite eftersom man sällan går ut numera. Så lite kopparfärg fick färgsätta ögonskuggan den här gången. Syns lite dåligt på bilden, den var liksom mer röd, vilket gjorde att mina ögon såg väldigt gröna o fina ut ;D Sedan ville jag ha lite färg på läpparna, men kunde inte bestämma mig, så det vart en blandning av två läppstift som skapade denna härliga nyans!

Annars har helgen varit lugnt med filmkvällar. Ena gången med storebror och andra kvällen tillsammans med min kära vän & granne Cissi :) mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0