Sjukt hemsk jävla dröm!


Asså vart fan kommer allt ifrån??

Jag drömde att jag typ skulle gå med sekt eller religion inatt, har ingen aning om vad det var, men jag skulle gå med. Och innan man fick vara med så skulle man sitta i en tvättkorg på ett berg ensam och "ta in livet" haha!

En till tjej kom upp på berget och vi började gunga istället och klättra på en klätterställning (som helt plötsligt dök upp). Sedan började det bli hemskt, för vi insåg att det var nyår, mitt i sommaren och D-dagen var här. Vi lade oss ner för att ta skydd från meteoritregnet som föll från himlen (stora jävla stenar).

Han som höll i den här religonen skrek att vi behövde inte ta skydd "Om du blir träffad så är det meningen" skrek han.

Sedan började jorden spricka upp och man såg glöd överallt..
Plötsligt befann jag mig i en byggnad och vi var tvungen att hoppa från högsta våningen eftersom hela byggnaden stod i brand. Jag klarade mig och sedan började allt lugna ner sig. Glöden försvann och stenregnet likaså..

Hur fan ska jag klara mig nästa gång, tänkte jag



sen kommer jag inte ihåg nå mer..men det var ingen trevlig dröm =( Dom känns ju så verklig!



(bild lånad från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0