On my way back


Nu har jag haft 3 väldigt bra dagar som givit mig lite energi. Har hunnit med att bli bjuden på pepparstek utav Cissi. Blodigt och gott! <3 mmh..Fick även en fin tavla av henne som hon själv hade gjort! Ska visa en bild på den senare.

Jag och Anna har tittat på favorit programet Desperate housewives! Alltid lika bra :D

Sandra bjöd ut på mig födelsedagsmiddag också! Känguru blev det! Bara smälter i munnen när man äter det.. mumms! Hittade dessutom en hundring på kroggolvet den kvällen hihi

Idag måndag har jag blivit bjuden på bio utav storebror Fredde , This means war, såg vi. Handlar om två agenter som blir förtjust i samma kvinna..helt okej o rolig film :)

och dessutom så fick jag ett paket på posten utav Pebb som jag hämtade ut idag! :D Så jävla söt vän man har asså. Knäppte en bild så ni andra också kan se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0