hjärtesorg x 2

Fattar inte att det gått 1 år snart!
Detta år fick en fruktansvärd början för min del..då min älskade vän på 4 tassar som jag haft i över 14år gick bort. Jag har inte sörjt klart ännu, ha saknat honom varje dag och gråtit när ingen sett på. Varje gång jag tittar mitt foto där han sitter så stiligt, så smärtar det i hjärtat. Ögonen tåras..
Detta år kunde inte bli nå värre kändes de som..och det blev först bättre..men så få jag tyvärr ett fruktansvärt tråkigt avslut på detta år också.
Börja dåligt & slutar dåligt. Sorg sorg sorg.. ;(

Jag känner mig krossad. Så jävla liten.
Hur mycket sorg ska en människa behöva utstå?

Det känns som om jag bara ha gråtit detta år..
När ska man få läka?
 
Hur ska jag orka orka?

Tårarna slutar aldrig rinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0