Mycket positiv energi nu! :D



Kanske dags att göra ett inlägg om lite positiva saker? Var ett tag sedan :)

jag kom hem igårkväll efter en vecka i rhodos tillsammans med Pebb. Vi bodde på ett fint & lugnt hotell för barnfamiljer haha. Men det var ändå skönt, det enda vi gjorde var att vila upp oss i princip. Solat, ätit, pratat, tittat på musik-skow, gått i staden och var ut en av kvällarna. Och jag hade tur som kom iväg på den här resan ska jag säga! Jag drabbades nämligen av magsjuka/matförgiftning dagen INNAN resan..hyffsat nervöst..så 1 timme innan tåget skulle åka mot arlanda så bestämde jag mig för att åka. Då började jag packa väskan och då hade jag inte spytt på iaf 8 timmar..så jag vågade ta den risken att resa och allt gick bra:) Mådde lite illa när jag åt, så det vart ju tyvärr inte så mycket mat för min del förutom sista kvällen i Rhodos, då gick vi på buffe :) 

För övrigt så vart jag glatt överaskad när vi for till bargatan i Rhodos stad (där jag jobbade 09) och alla kände igen mig när jag kom! :D Jag trodde inte att dom skulle göra de eftersom det är så många människor där o jobbar varje år. Va så kul och träffa alla igen:) 


men nu är man på hemmaplan igen, ikväll ska vi fira bror på hans födelsedag. Grilla och lite dricka! Ska bli så mysigt..är det nåt jag verkligen gillar att göra så är det att umgås med familjen.



Fick blommor igår när jag kom hem åh! ;) 





 

Kommentarer
Postat av: Nikanor

Hej Nina

Jag gillar din blogg,Du vet nog inte vem detta är men jag kan säga så att vi brukar ses på ditt jobb lite nu och då. Du har även varigt och städat på mitt jobb.Vet du vem de kan vara då?

Kram

2012-05-05 @ 16:54:25
Postat av: Nikanor Fransson

Hej

Vilka fina bilder du har på din sida.

Jag skulle vilja få kontakt med dig men vet inte hur jag ska lyckas med de.

Du vet nog vem jag är Nikanor på eagleburgmann i birsta.

2012-05-08 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0