totally worth it



Shopping i förrgår!
...och igår..
...och idag..


haha :D


Iförrgår: tre par skor som jag inte har kunnat sluta titta på!
Igår: Nya jeans (som jag faktiskt behövde!) och min lovley polotröja! Älskar dessa stora polokragar, och en ny mössa
Idag: byxor från cubus

totalt = 1700kr - Bra gjort ändå de tycker jag!



Jag som annars inte alls brukar shoppa nånting, men nu helt plötsligt dök det upp allt som jag har velat haft! Och då spelar det fan ingen roll asså, jag gjorde av med all lön som återstod haha (men jag har faktiskt redan betalat räkningarna!).. så nu får jag leva på vatten & bröd tills nästa lön kommer (den 16:e)


totally worth it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0