Söndagar, Make them goood!



Söndag.. en dag som dom flesta har ångest inför, för dagenefter är de ju jobbdag för de flesta igen. Och istället för att ha söndag som en ångestdag så ska man ha roligt varje söndag så det finns något att se framemot istället! Igår hände mycket positivt för min del, blev kallad till arbetsintervju (imorgon), sedan sprang jag in i Takidasångaren (jag blev klad tjäj) därefter blev jag bjuden på en ljuvlig pasta av en herre och senare blev de bio! Det var meningen att vi skulle gå ett helt gäng, men allt eftersom så trillade folket av och vi vart bara två stycken som gick höhö


Jägarna 2, jag var lite skeptisk emot den först eftersom jag för de mesta endast gillar komedifilmer. Men filmen var bättre än förväntat faktiskt! :) Bra grejer! Jag blev frustrerad av scenerna..men en bra film ska ju lyckas framkalla reaktioner! :)



Nä, undra om man skulle ta sig en dusch :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0