No, it´s back =(

Föreställ dig när du är på fyllan..du vet när man blir illamående av att det kan snurrar och man måste försöka fästa blicken för att få det att sluta, det är ungefär en sån känsla konstant.

yrsel och illamående är tillbaka. Varför har jag ingen aning om ännu. Är det från min spända nacke? Är jag sjuk, virus? Är det psykiskt? Stress? Vårdcentralen vet ju ingenting heller som sagt, ska testa något annat ställe så kanske man får svar. Lyckades ha ett litet uppehåll på detta i 1-2 månader ungefär, men nu kom det tillbaka..

Det är lördag och jag är ledig..jag som gärna vill utnyttja tiden till att hitta på något roligt. Men nä, jag måste ligga stilla i min soffa och må illa..det är det ända jag klarar av

;( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0