Celsius - motsatt effekt på mig

Pebb, jag kan fan inte kommentera på din blogg! Din bild blir ivägen på kommentarsrutan =P 



Alla pratar om den där celcius, alla varnade mig : "drick inte hela, du kommer aldrig kunna sova!"
En kvinna berättade att hon var vaken till klockan 04 på morgonen efter en sån burk.

Jag följer min egen väg ändå och drack hela. 

Jag kände mig så trött under en period så jag ville testa om jag kunde bli lika pigg som alla andra. I ungefär 15 minuter så hade jag ett sånt rus i kroppen att jag trodde allvarligt att hjärtat höll på hoppa ur bröstkorgen på mig!..sen försvann ruset och jag kunde lägga mig i samma tid som vanligt. Sov lika bra som vanligt..

Jag vart skit besviken istället, men de visar att koffein klart o tydligt har en motsatt effekt på mig ;(  




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa inge sjukt! Tycker det var skitskum känsla. Huvudet dödstrött och ville sova. Men alla organ och kroppsdelar gick i högvarv och kunde inte ligga still. Fan kunde knappt stänga ögonlocken.. haha!



Du kanske har motsatt effekt.. ska äta saker folk blir dåsig av eller får matkoma av ;) så blir du dödspigg!



2011-10-01 @ 14:41:51
URL: http://peea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0