Både vill & kan sova, men..?

 
Nattuggla. Har nog alltid varit en och kommer nog förbli en.
Det började tydligen redan i mammas mage, låg och sov hela dagarna tills klockan slog 22.00.. Nina vaknar och börja sparka till klockan 06 på morgonen. Så när mamma klev upp då somna jag :)

Just nu som jag skriver detta så är jag ju så sjukt trött, men du ska inte tro att jag lägger mig för de. Va äre för fel på mig? Jag vet till o med att om jag bara lägger mig så somnar jag på 2 sekunder, och det är sanningen det! Allvarligt, jag hinner inte ens tänka några tankar så sover jag ju redan. Varför löser jag inte bara problemet och lägger mig?!


..vad ska jag göra.. ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0