Hunger-demonen kom fram i lördags



Körde lite pose ;)
Så här såg jag iaf ut i lördags då jag gick ut för att fira en vän som fyllde år!
På Biteline hade vi bokat bord 20.00. Vi skulle äta en köttbit. Vi beställde väl runt 20.15. Men något strul hade uppstått och våran beställning verkade ha tappats bort?..  Det meddelande våran servitris efter 45minuters väntan. Sedan dröjde det yttligare 30 minuter och maten hade fortfarande inte kommit!?..Så efter totalt 1 timme & 15 minuter stiger en mycket arg & hungrig kvinna (jag) upp från bordet och lämnar platsen. Jag var så jävla arg så det gick fan inte att "nå fram till mig". haha

Fel kan det bli, det vet väl jag åh som själv jobbat inom restaurang men servitrisen behövde ju gå i charmskola! Hon skulle ju bett om ursäkt och visat engagemang i att försöka gottgöra det hela så hade allt varit förlåtet för min del.

Nåja! Min hjärna typ kraschade av hungern och jag for först hem för att sedan inse att jag inte har något att äta där heller och allt annat är stängt!..tillbaka in i bilen och åter till stan, olearys denna gång och dom räddade mig med en hamburgare från nattmenyn..190kr!!!! Men då spelade priset fan ingen roll, jag orkade inte leta upp nåt annat place.

Nina åt och sedan vart allt bra igen:) Och sedan kunde jag fortsätta vara normal inne på daltons haha


Kommentarer
Postat av: Pppppetra

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! Du är fan sjuk du :D

2011-10-24 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0