Tog igen hela dagen på 3 timmar?



Uff! Denna söndag började inte alls nå roligt. Inte för att något dåligt inträffade men..det hände ju ingenting alls istället! Ibland är ju det självklart bra, men idag var jag riktigt rastlös! Det gick ju fasiken inte hitta på något. De flesta låg för det första bakis, sedan hade jag ingen bil att ta mig någonstanns med. Det var inge finväder heller, allt gick emot en liksom. Näe jag pallar inte sitta inne en hel dag, det känns ju som att man har förlorat en dag i livet när man inte gör något :S

Så, när väl tillfället dök upp, då försöker jag hitta på så mycket som möjligt istället. Så på 3 timmar hann jag över till mammsen på middag och en kopp kaffe. Sedan stuttsade jag in i bilen och for till min yin-halva. Hann snacka och titta lite på fenomen, därefter fort hem till Vickan som beställde pizza medans vi skulle glo på Bigbrother.

Så nu kan jag somna gott och slippa tänka att denna dag gick till spillo :)
Imorgon är en lång arbetsdag från 7 - 19.15. Så bäst man lägger sig nudå!
Hare gött, hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0