Jag är ett frågetecken för mig själv.


Ibland undrar jag hur min hjärna är funtad.
På vardagarna är jag uppe till kl 01 - 02...och nu när det är lördag, sitter jag hemma och är trött. Funderar på att sova?.. Klockan är inte ens tolv !

Trots tröttheten idag, så har det vart en kul och givande dag, började med att jobba och sedan skynda mig hem, vart upphämtad och åkte med i motorcykel-ledet som gick längst hela E4:an in till stan. Direkt efter det så hälsade jag på hos min kära släkting Carina! Efter några timmar, så kurrade magen och Carinas son på ca 2 år, tyckte att jag skulle äta pizza. Så jag gjorde som han sa!

Efter den pizzan har jag varit fastlimmad i soffan i ca 5 timmar! O_o Pysslat med photoshop och kikat på internet.
Funderar nu allvarligt på att tvätta av mig, äta lite och sova! Just nu känner jag mig som kanske världens tråkigaste 23-åring :P



Jag och min trötthet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0