De finns kraft i de smala spirorna!



Måste få skrika ut lite här åh! Mina ben..mina smala ben orkade hela 128kg i benmaskinen! wooooho!

Haha, jag som hållt mig på 58kg tyckte att de va så himla lätt en dag, så jag höjde och höjde tills de var 88kg. Men det kändes fortfarande så himla lätt! Tillslut gick jag till Eddie på gymmet och bah "maskinen är ju trasig!! Så här mycket ska jag fan inte orka!!"

Han tyckte att jag skulle hålla käften och bara fortsätta köra. - varför klagar du Nina när du orkar den vikten?
(Bra fråga..)

Så då körde jag på 88kg. Men idag var jag så nyfiken på hur mkt mer jag egentligen orkade, så jag ökade till max. 128 kg! Och orkade ändå (stryker under det ordet åt min bror som annars påpekat min stavning) :P




Helt plötsligt vart det sjukt intressant att gå till gymmet :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0