Sengångaren Nina



Jag tror att jag är världens mest långsammaste människa ibland..Det är alldeles som att: Ju mer tid jag har på mig, ju längre tid tar allting också.

Som idag, jag tänkte försöka hinna med så mycket som möjligt. Så jag ska "bara" duscha och sedan är jag ready to go (trodde jag jah). Det är bara det att..om fröken nina här inte har någon tid att passa så behöver man inte skynda sig heller. Så jag klev ut från duschen efter 40 minuter.. Och sedan kommer jag på att det kan ju va nice att lyssna på lite musik medans man ska fixa sig ordning osv. Så jag sätter mig framför datorn, skapar en musiklista..och då när man endå sitter vid datorn kan man ju kolla bloggen & facebook..

.. och googla....oooch kolla facebook igen....facebook.. ..facebook...andra bloggar..

När jag väl lyckas börja fixa mig ordning så kan en bra låt dyka upp och då kommer dans- och sångfågeln fram inom mig. Så man kraxar och vickar på höfterna för sig själv i lägenheten. Men efter allt detta dansande kan ju magen börja kurra och jakten efter mat börjar genast. Och så här fortsätter det! Jag hittar något som ska städas bort eller flyttas på osv.. Så det som "bara" skulle tagit runt 1 timme idag tog istället 3,5 timme! Men jag har egentligen ingen aning om vad det var jag gjorde som tog sån tid =P haha


Säg att det är fler än bara jag som gör så här.. (!!?)


Kommentarer
Postat av: pet

Haha jaa va kul.Sa nyss till bas ''bebi vi sitter i samma träningskläder som vi satte på oss 8 imorse''

2011-03-08 @ 00:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0