Utflykt på Tynderö

Jonas o jag bestämde oss en dag för att dricka varm oboy ute i snön. Vi hämtade upp Jonas mami på vägen ut. Min hund totte fick en ny vän på den resan! Den "lilla hårbollen" är totte på snart 14år..och Herkules, den liiiiite större hunden är bara 1år och den stackarn var rädd för min lilla mördarhund :D Men dom kom jätte bra överens iaf och ingen hund blev uppäten :)





Första mötet..




När Totte vänder ryggen till passar Herkules på att undersöka den lilla pälsbollen på fyra ben.




här fick dom springa fritt :)




Vaaaarm oboy in my heart! 100 år sedan man drack varm oboy ute i snön. Det gjorde man alltid som liten, plus att man alltid hade en limpmacka med ost på!





roligt kort! Lite gulligt.. Kolla vilken kärlek hunden har i blicken :D Åh jag ser jätteglad ut! Jag skulle försöka knäppa ett kort på både mig och den gigantiska hunden, så precis när man knäpper fick man en blöt kyss över ansiktet. Tajming tajming





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0