myser på bah!



Igår, fredag. Helt supermysig kväll !
Jag tog det först lugnt här hemma och duschade i lugnan ro till mycket högljud musik som fick mig på bra humör! Man kände verkligen lugnet. Sedan ringde Anna helt huxflux och bjöd ut mig på Daltons! Snackstallrik och tjejsnack fick tiden att springa iväg, det var helt guldvärd kväll :) Nöjd tjej somnade gott sedan!

Idag, Lördag. Har jobbat på morgonkvisten och ha nästan nydligen kommit hem och käkat lite go lunch! Ska ta det lugnt här i någon timme framför tv, dator och musik. En dusch och sedan borde energin vara på topp för att hitta på nå roligt denna lördag. Det återstå att se vad som dyker upp, ha inte bestämt mig "på vilken nivå jag ska lägga energin".

Hare gött! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0