Börjar bli fint här...Snart så.


Äntligen har jag börjat fått lite energi över till att orka ta tag i min lägenhet! Städat idag. Inhandlat lasyr. Veckans andra köp för övrigt har varit ett par gardiner från indiska som hänger i sovrummet. Jag har till o med börjat organisera iiiiiiii garderoberna där städsakerna står. Handlat hyllor, lådor och allt sånt där som ger dig möjlighet att stoppa undan onödiga prylar, så det ser finare ut ;)

jag är verkligen en sån där människa som inte klarar av när det är stökigt..visst kan jag ha det stökigt ibland, MEN jag mår ju nå så fruktansvärt dåligt när det inte är någon ordning! Jag tappar all energi och fokus. Stilrent, lite prylar och lättåtkomligt ska allt vara för att man ska må bäst.

Idag fick det blir gardiner även ute på balkongen... 






Alla ideér är bra utom dom dåliga? eller vad är det man brukar säga?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0