Om 60år, vad ångrar du då?




Gör det DU vill
.
Jag är en sån där "ångest-människa". Har ångest inför att ha ångest! haha.. Men jag vet att det är inte bara jag som är sån, utan även några av dom som säkert läser detta just nu. Unna dig själv att känna frihet! Att det är okej att göra mer eller mindre det man vill.  DU ska inte känna ångest för att du spenderade pengar på en dyr tröja eller att du åt lite för mycket skräpmat i helgen eller att du valde höger istället för vänster ungefär. Alla val leder till något, även om du inte själv kan se det. Tex. Att du kanske stanna hemma från gymmet en dag och glor på ett tv-program som i slutänden gav dig ett wakeupcall/inspiration? Vem vet den inspirationen sin i sin tur leder?   







Jag brukar ofta föreställa mig framtiden 60 år framöver. Iaf jag slappar på soffan en HEL dag och äter skräpmat idag (det skulle ge mig ångest för stunden).. men kommer jag verkligen tycka att det var så fruktansvärt dåligt val om 60år? ..nej.. Då kommer det vara tvärtom..Du kommer önska att du gjorde fler misstag. Du kommer önska att du njöt mer och gjorde saker som du drömt om. Du kommer tycka att du var töntig som klagade över din kropp och utseende Och inse att du nog faktiskt var bra, perfekt , jaa..ditt bästa jag som baaara du kan vara.











Kommentarer
Postat av: Petra

''Du kommer tycka att du var töntig som klagade över din kropp och utseende ''



Hahaha jag och basse satt igår och prata.. och sa att vi måste filma mera (eller jag sa det, haha).. Så man kan blicka tillbaka på livet och inte bara i bilder. Hahaha så sa jag att man skulle titta tillbaka och säga '' Kolla på den här bilden, vad smal jag var som tjugoåring.. och jag trodde jag var tjock'' Haha.

2011-06-21 @ 17:33:03
URL: http://peea.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhahaa, man ska inte ångra nånting! Det är ju det som gör livet!

2011-06-23 @ 23:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0