YES men ändå no..



Nackdelen med att få mer muskler på kroppen är att jag numera inte alls kommer i mina byxor! Men lika glad är jag för det! Folk tror inte på mig heller eftersom dom fortfarande tycker att jag har väldigt smala ben, men de är mer i profil som man faktiskt kan se att jag fått mer röv och fram/baksida lår. Jag ska absolut inte klaga! Jag gillar det :) Snyggt med mer form och muskler!

På den högra bilden ser man ju pinnbenen..
och idags läget (vänsterbild) kommer byxorna inte ens över röven






Var tvungen att dokumentera att jag verkligen inte kommer i mina byxor!


vänster
- dagsläget . Höger ca 1 år sedan)







haha bilden längst ner till höger så får jag inte ens upp byxorna över låren!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0