2 saker att se framemot iaf :)

Ja.. jag vet egentligen inte om det blåser en med- eller motvind på mig just nu. Snarare en tornado som kastar runt vardagen. Jag bor i en helvetes lägenhet som bara vart till besvär sedan jag flyttat in. Men så nu dyker andra bra saker upp som gör att man kan njuta lite av livet ändå.

Nu har jag äääääntligen fått möbler till balkongen (ska bara orka skruva ihop skiten!)
ääääntligen nya tapeter på väggarna.. har ju bara tagit 1 år.
Har två jobb (som är bra!) men det kommer ta knäcken på mig i juli då de blir 12 timmars i princip varje dag..

Imorgon blir det iaf nice, efter jobbet blire hem och fixa till sig för att sedan tillsammans med grannen förfesta lite på innergården och sedan fortsätta med buss ut mot tynderö på räkfrossa :) Leeedig hela helgen!
Sedan jobbar jag 2 dagar för att sedan åka till GOTLAND i nästan 1 vecka!

Detta kan ju bli hur bra som helst känner jag :) Jag behöver det, annars kommer jag inte orka med denna sommar utan en enda dags semester..


Läängtar till gotland som fan nu! Grilla, skåla, sola, skratta, slappa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0