Skrattmåsen vettu!



Jag ääääälskar när andra människor blir skrämd. Bilden ovan är ifrån programet Total blackout. Den här tjejen får mig att skratta så tårarna rinner, magen krampar och luften tar slut!

Igår när jag åkte bil fick jag en impuls när jag såg att Eddie som satt brevid mig inte hade något bälte. Jag frågade om han inte skulle ta på sig de, men han liksom brydde sig inte så mycket och fortsatte stirra ner i sin telefon..facebook.. Och då slog det till. Jag kastade mig på bromsen och skrek som panikslaget, som om vi höll på krocka! Och Karln lättade bra många cm från sitsen! hahahaha åh va jag dog av skratt!

DÅ höll jag ju på köra av vägen för jag skrattade så mycket! :D Jag har liksom detta minne printat i hjärnan och så fort jag tänker på detta så börjar jag ju skratta nästan lika mycket som jag gjorde första gången haha :D 

Karln på sig bälte ganska snabbt efteråt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0