7 vackraste. 1 sak gemensamt


Demi moore & Heidi klum


"Monica & Rachel", Nicole Kidman, hayden panettiere, Cameron Diaz


Prinsessan Madeleine

Här är 7 vackra kvinnor. Alla har dom en sak gemensamt. Ingen av dom har särskillt fylliga läppar, nej dom har smala läppar och endå tillhör dom några av världens sexigaste och vackraste kvinnor!

Jag vart inspirerad att skriva detta inlägg då jag hör hur sjukt osäker tjejer är på sig själva och sitt utseende. Tjejer med smala läppar vill ha fylligare läppar. Tjejer med små bröst vill ha stora bröst. Har man rakt hår så vill man hellre ha lockigt och så fortsätter det. Du kommer aldrig känna dig nöjd om du inte börjar att acceptera dig själv först. Det är när man är självsäker, nöjd med sig själv, utstrålar glädje och lycka som gör att man blir attraktiv i andras ögon. Jag menar ta en titt på dessa kvinnor på bilderna igen. Jag tycker inte att det skulle göra nån skillnad iaf dom hade fylligare läppar.. dom är redan så fina så det behövs ju inte! :D Så om du är en av dom som är osäker pga du har smala läppar, då kan du tänka så här: Prinsessan Madeleine som utsetts till en av de vackraste , hon har smala läppar, precis som mig! A Sexy motherfucker med andra ord ;)

Har du tänkt på att dom kanske "tappar" hela sitt utseende genom att förändra något? Det kanske du också skulle göra.. Sakna inte sånt som du inte har, uppskatta det som du faktiskt gillar hos dig själv! Om du inte kan hitta något så kanske det är dags att börja leta och ändra ditt sätt att se på dig själv. För du vill väl må bra och acceptera dig själv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0