Bilder från Nyår

Jag har själv inga bilder sedan nyår, så jag har tagit dessa från Pebbs blogg.
Två sjuklingar som firade tillsammans. Vi tog det lugnt, jääääävligt lugnt ska jag säga, men de var trevligt :) Jag hade middag med min mamma och några bekanta. Team Petra och Nina slog sedan samman. Senare på natten var det Pebb som höll mig sällskap i bilen då jag agera Taxi.


Här får Pebb känna sig längre för en gångs skull ;)
Vi befinner oss i morbrors garage för skydd mot smällarna som flög


 Varför skrattade vi så mycket på det här kortet?



Snövit som pebb sa :)



En av de fina bilderna som Pebb fotade.







Kommentarer
Postat av: sara

viilken härlig header!! :)

2011-01-05 @ 11:22:19
URL: http://saratells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0