Happy birthday to me :D



haha PETRA du är ju så underbar! Du var först med att vänta in att skicka ett grattis sms vid 12 slaget, sedan fick jag ett brev från dig med det sötaste kortet och nu hittar jag den här bilden på din blogg :D <3  

Fyller ju år idag :D Har haft en underbar dag tack vare alla personer som jag känner! You guys made my day! Marie, min arbetskollega bjöd mig på gotta i morse på jobbet!.. Fina presenter från familjen, söta vänner som grattat mig! Innan jag ens hade varit på jobbet 30 minuter så hade ungefär 8 personer hunnit gratta mig, jag har varit på toppen humör heeeela dagen! :D (förutom på E4:an hem då det var en GUBBJÄVEL framför som inte kunde köra bil! ) Men för att fortsätta..så blev jag bjuden på middag åh.. Jonas jag och Sandra hade det hur mysigt som helst! Och jag har verkligen insett hur många fina människor som jag omger mig med. Tack för att ni finns vill jag bara säga :) Grym dag! PUSS på rumpan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0