Girlsnight.. INNE!


Jag har insett en viss förändring som kommit med åren. Jag har numera fler tjejkompisar än killkompisar. Förut hade man mer killkompisar som man umgicks med, killar är så enkel när man bara är vän med dom. Och det är inte lika mycket skitsnack som gäller liksom, jag kunde tycka tjejer va så töntiga ibland att jag hellre ville hänga med grabbsen!

NU däremot, står jag endå kvar i den åsikten, MEN jag har lärt känna så många otroligt härliga tjejer istället! Som verkligen kan bjuda till och skämta med sig själva! Tanken slog mig häromdagen, då jag insåg att jag har numera fler än bara 3 tjejkompisar, haha. Minns den gången Jag, Pebb & Ella skulle dra ihop till en fest för många år sedan. 30 killar bjudna och 2 andra tjejer... Lagomt! - som vi säger här i sverige. 

hmm..vart en kort historia där,  jag skulle egentligen bara uppdatera att jag ska snart iväg och träffa en gäng goa härliga tjejer som jag precis börjat lära känna och vi ska äta gotta och bara vara precis som vi är :) Fler härliga tjejer åt folket! haha :D









Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH ja just det ja.. fan va kul.

2011-02-19 @ 22:46:36
URL: http://peea.blogg.se/
Postat av: Lotta Arnehed

Vad trevlig dina inlägg verkar! kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! :) Ha en bra dag =)

2011-02-23 @ 15:16:02
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0