Gammla bilder från camen!




hohoho hittade mycket gammla bilder från camen! Dessa bilder är ju ca 8år gammla!






Jag och petra för (??) år sedan





Nya Twilight deltagaren??






Ella, Pebb & jag för (?) år sedan






Carro & jag för (?) år sedan haha roar oss med camen







Carro glad tjej, och jag tuggar faktiskt tuggummi överdrivet
 för att få en rolig min och fick värsting smilie i camen, bra jobbat





Haha ja, gammla LUNARSTORM bilden, många tjejer som startade bråka för dom
trodde att jag hade löshår? Kul grej att bråka om? :P 

 



Kommentarer
Postat av: Lynn

Oj, vilket hår på sista bilden! :)

2011-02-13 @ 18:13:54
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0