Foppa, en grizzly eller nalle?



Bor i timrå, ja. Hockeyintresserad, nej. Hockey kan av roligt, ja!

Ja, jag är inget större hockeyfan, men kan faktisk titta på hockey endå ibland. Roligt när man väl är inne matchen, då jävlar kan man skrika sig hes nästan. Nu har jag ingen större koll på Mr Foppa här. Däremot är det något i hans utstrålning som gör att jag gillar honom :) Han ser ju ut som både en grizzly o nallebjörn på samma gång! Hur funkar de? ..Men snäll o ödmjuk ser han ut att vara och för att inte tala om det magiska isblå ögonen! ...sånna vill jag också ha!  

Jag vet inte riktigt vad det är, men får en känsla av att han är en sån där person som de flesta skulle gilla. I like foppa pga hans utstrålning helt enkelt! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0