De finaste tårarna jag sett


(gamla bilder)

Kida, my love. Jag vill inte se dig gråta men, igår var det nästan underbart!
Haha, Elak faster jag är! Men igår hälsa jag på hos min bror. Jag hann mer eller mindre bara in dit så skulle Anna och jag vända i dörren för att åka och inhandla lite gotta som vi skulle mummsa på när vi tittade på Desperate housewives. Totte, min hund hade jag också med mig.

Anyway, jag tar på mig jackan. Plockar upp hunden i famnen och ska just gå ut. En mycket ledsen 2årig Kida kommer springades.. "Tatte" "Tatte" !!!!!!

Jag spärrar upp ögonen i chock över hur ledsen lilla fröken kunde bli över att Totte inte skulle stanna kvar när jag for och handlade. Så jag försökte förklara att Totte kunde ju stanna kvar eftersom hon vart så ledsen. Men de hjälpte inte, lilla fröken skrek och tårarna forsade "Tatte!!!..."

Jag inser...
Det är inte på Totte hon ropar, det är på FASTER!  (tatteh)

Det var fantastiskt underbart över att det finns någon som kan gråta så mycket över att jag (??) ska gå därifrån.. Vilken bekräftelse! Loved it ;)

haha



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Har du skaffat hund? :) Vad är det för sort? Jag är också lite sugen..

2011-02-17 @ 09:59:15
URL: http://kamillaveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0