The land before times


Diana ross - if we hold on together

Åh minns ni.. ?
Jag älskade tydligen landet för länge sedan som liten tös. Tittade på filmen och när den var slut då började jag titta på den igen. Om och om igen. Varje dag haha. Inge manisk eller? Så vart jag påmind om filmen igår då min brors dotter skulle titta på den. Och då kom jag ju på att låten till den filmen är ju så fin. Så here you have it, lyssna och tänk tillbaka på bara goda minnen från barndomen :) 


 
Don't lose your way
With each passing day
You've come so far
Don't throw it away
Live believing
Dreams are for weaving
Wonders are waiting to start
Live your story
Faith hope and glory
Hold to the truth
In your heart







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0