snabbgenomgång av veckan



Har varit med om två väldigt bra veckor faktiskt! Skafft mig ett till jobb i skobutik. Jag har lyckats kommit på att jag nog ska utbilda mig till hälsocoach framöver. Jag har köpt en fiiiiiin rund matta till min hall, så nu är det lite mer välkomnande när man öppnar ytterdörren. Ha vart mycket små saker som hänt..mycket små men bra saker!

i Torsdags så vart jag bjuden på lunch utav Anna, som hade fixat lax! Sedan lagomt tills middag ringde min granne och bjöd på grillat. Nina var en lycklig tjej den dagen haha. Ja annars så förutom att jag dragit på mig en superförkylning som jag nu tar till alla knep att bota..så ja, då är livet gött. Ikväll trots allt snoreri så ska jag bege mig mot skönsberg och titta på film med härliga människor och äta gott. Sedan återstår det att se vad veckan har att bjuda på :)

Take care! Ciaooo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0