jobbat hela påsken



god morgon...tänkte jag skriva nu när klockan är efter 22 haha :P Lite borta i huvudet idag.. Tänke bara kort berätta att jag har haft en kanon bra påsk faktiskt! Den har innehållit jobb (dubbel lön), vänner, grillning, utgångar och familj. Jag är nöjd :) 

Ja, annars tänkte jag faktiskt bara skriva lite kort om denna dag! Jag som hade tänk göra så mycket, det slutade med att jag knappt gjorde..nåt? Det vart iaf en Paj från timråpizzan med Vickan! Trevligt och gott :) 

längtar jag faktiskt efter att få sova. Blev dåligt med sömn under påskveckan, sena kvällar och tidiga mornar.

Imorgon på jobbet när det är break, så ska jag sitta ute på marken och fika i solen med Yin!
Efter jobbet, blir det troligtvis en prommis med Cissi och senare emot eftermiddagen tar jag farväl av Pebb som åker tillbaka till gotland.

Nu ska jag glo tv och varva ner innan det blir  sömn.
Vi hörs hejja.




Kommentarer
Postat av: Tove

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 01:57:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0