Ganska okej endå (=



Nydligen hemkommen från gymmet. Kört mage idag som jag inte har kört på fleeera flera månader då jag tycker att man dagligen använder magmusklerna endå. Ja och nu har man väl börjat blivit mer nöjd över sig själv iaf. Men jag kan känna mig nöjd eftersom jag mååååår bra. Och jag mår bra för att jag sköter om mig!

Så tänk på det alla ni som strävar efter att bara "väga så lite som möjligt" genom att svälta er själv ner till målvikten.. Ni kommer inte bli nöjd endå trots att ni förmodligen gått ner till den vikten som ni hoppats på. Det sätter sig för det första på psyket, nerverna, hormonerna när man äter dåligt. Vilket gör att ni kommer må så jäkla dålig endå! =(

Att äta dåligt = Må dåligt.

Jag väger detsamma som vanligt, men jag har börjat växa i cm av träningen (vilket gjort att jag fått mer ass och baksida lår, som gör att brallorna snart är för små!) men aldrig har jag varit mer nöjd över mig själv kroppsligt, eftersom både den fysiska och psykiska hälsan är på topp så kan jag faktiskt inse att kroppsligt så jag är nog helt okej endå =)


Take care <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0