I rymden finns inga känslor



Igår hade jag en mysig fredag tillsammans med dessa två damer!
Vi började våran kväll med att äta underbar fläskfile med grönpepparsås och klyftisar på Daltons. Jag vart inte mätt efter min portion. Issa vart mätt på halva sin. Nina fortsätta äta på Issas tallrik :)

Jag stoppade 12 kr in i spelmaskinen och lyckades öka de till 60 kronor som jag sedan tog ut, eftersom vi dels skulle skynda oss till bion och med de pengarna kunde även jag få råd att äta godis :) Lyckat!

Vi såg I rymden finns inga känslor. kort film som började segt , men vart till min förvåning ganska så rolig. Så när filmen slutade 1 timme senare så bestämde vi oss för att avsluta kvällen hos matilda. Mycket trevligt.
Sedan vart det hemgång och raka vägen till sängen/datorn.


Idag - en ny dag, jag börjar den med att äta gröt och senare träna rooooupman !  Petra och jag ska göra ett försök till att gå upp för skönviksbacken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0