Förföljd..



Vart jag än tittade så var jag förföljd av ugglor

En söndagkväll när jag var ute, så såg jag något flyga strax ovanför mitt huvud. Jag trodde först det var en fladdermus..sedan såg jag de vita vingarna och funderade på om det var en mås. Men sedan visade fångeln sitt ansikte. Det var en uggla. COOLT tyckte jag som aldrig tidigare skådat en uggla så nära.

Men efter denna syn så började jag märka att ugglor förföljde mig.. Jag såg 5 ugglor på 5 dagar.

Jag var hos Therese som hade köpt nya örhängen. Det var två ugglor hon höll upp framför mig. Jag tänkte inget på detta...Tredje gången jag såg en uggla var hemma hos min mor! Hennes ljuslyckta är en vit uggla. Men jag tänkte fortfarande inget mer på detta. SEN slog det mig när jag gick in på en kläbutik, en vit tröja med en uggla på.. femte gången är när jag ska kika in på en blogg. Tjejen hade en ring..med en uggla på..


NU försöker jag bli tillsagd tänkte jag och har sökt ihjäl mig om vad ugglor som symbol kan betyda. Detta är vad jag fann. 

Om UGGLA är ditt kraftdjur:
Du brukar se sådant andra inte ser, höra sådant andra inte hör och kan urskilja sanningen bakom falskhet.
Du är en gammal själ och har en inneboende visdom som fortsätter expandera allt eftersom du mognar.
Du har en mycket fininställd medvetenhet och känslighet inför andra.
En av dina största gåvor är att kunna se in i framtiden.
Du kan kontakta andevärlden genom din klarsyn (clairvoyance) och klarhörsel (clairaudience).

Ugglan ser i mörkret vad andra inte kan se. Om det här tecknet dyker upp i ditt liv har du fått gåvan att kunna se klart där saker och ting kan verka dunkla. Dina insikter blir skarpa och transformationen omkring dig blir mycket djupgående.


Efter att jag fattat att ugglorna förföljde mig, så har jag inte sett till dom något mer. Var det för att jag "tog tag" i det hela och tittade upp det? Eller? Fem gånger, fem dagar på rad. Var det bara slumpen eller ville något kontakta mig?..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0