Dark lady



Har inte lagt upp så många bilder efter att jag tonade håret mörkt. Här har ni en hur jag såg ut som ljus och en hur jag numera ser ut som mörk :)

Man är ju rolig egentligen. Jag hade en heeeelt annan färg i huvudet när jag funderade på det här med hårfärg. Vissa av er röstade ju mellan några olika färger och ni röstade mest på den färg som jag faktiskt ville ha! Vilket var något mitt emellan ljust brunt och mörkblont i en "matt" färg (eller vad man ska säga). Ja, det hela slutade med att jag vart svarthårig!? Det liksom tvärvände där :)

Vissa tycker att jag passar bättre i ljust, andra tycker det mörka. Själv tycker jag tror jag nog att jag trivs bättre i det mörka faktiskt..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så jäkla fin Nina!! :)



Även att jag börjat följa din blogg bara din även :D

2010-09-11 @ 13:19:43
Postat av: Sara

Dina ögon framhävs så galet mycket mer då du har mörkt. Äckligt snygg är du kvinna!

2010-09-11 @ 17:43:16
URL: http://phli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0