Världens bästa S..



Ja här på bild ser vi världens bästa Sandra!
Go jäntan kom hem till mig och såg vilket stök som jag levde i. Hon stod inte ut med den synen haha. Sedan kom order efter order från bossen och slutligen var min lägenhet städad. Vi lyckades ordna en plats åt min micro, torka golv, dammsuga, rensa osv osv. Fint vart det iaf. Dessvärre fick min tropiska tavla åka ner från väggen. Den passar inte alls in o köket och jag får nog börja släppa idén om att anpassa mitt kök efter en tavla.. Shit happens!
Nåja, nu kan både jag och sandra sova gott om nätterna haha!

(jag har stökigt pga renoveringen i vardagsrummet) Men Sandra sa att det inte var en bra ursäkt, utan tyckte att resten av lägenheten endå kunde vara städad.. hehe ;)


Tack gumman för hjälpen var väl allt jag ville säga med det här inläggen egentligen! :) 




 

Kommentarer
Postat av: Cookiie (Claudia)

ja älskar ps, men när ja laddar ner de å startar de då måste man installera vissa saker och sen när ja installerat dem så funkar de ffarande inte :/ / kram

2010-10-01 @ 16:19:16
URL: http://cookiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0