Nä tamefan..




Det blev aldrig våfflor..
Det är inte meningen tror jag. Jag som hade köpt allt som skulle vara till. Jag öppnade förpackningen från Ekströms. Jag börjar vispa innehållet till smeten. Ser att det är nå underliga prickar där i. Och ni som känner mig vet hur petnoga jag är med "äckliga" saker. Allt ska vara felfritt.. Iaf, så tar jag mig en närmre titt..kan inte riktigt se vad det är endå.. kollar i förpackningen och tillslut ser jag att en av dessa fåtal prickar rör sig! Det var äckliga kryp i förpackningen som stått oöppnad. Utgångsdatumet är till o med 2011 ! Fy faan.. Äcklad vart jag :(

Nåja, nu får väl träningen mer resultat istället när man skippar äta sånt då?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0