meeer korgar tack!



Me yesterday. No photoshop. No nothing. Just Nina

Shit, vilket energi jag har idag. Inte överdrivet pigg men jag kände för att rensa upp lite bland saker o papper. Tycker det är så otroligt skönt att rensa (fast än det är jobbigt). Efteråt känns de liksom som om jag ha rensat i mig själv, inombords. Det blir lite mer ordning när det gäller allt liksom. You know what I mean?

inköpt två vita fina korgar till badrummet = mindre stök i skåpet.. Jag har kommit fram till att jag älskar korgar. Dom är så fina! Det är en slags mjukhet över korgar. Det ser mysigare ut med korgar lite här o där haha. När jag säger här o där så betyder det överallt.


Så den som inte vet vad dom ska köpa åt mig i julklapp eller present kan köpa en korg. Det går alltid hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0