Grymma dagar!


Schteeek


Det vart 3 timmar på gymmet idag. Jag får ju typ ADHD efter träning. Jag blir bara mer taggad och full av energi, boxas på folk och är allmänt jobbigt pigg. De flesta andra känner sig nöjd..men ne inte jag. Aja iaf, nu vare inte det jag skulle blogga om. Jag tänkte faktiskt bara berätta att jag har 3 grymma dagar framför mig!

Imorgon Torsdag, så har jag bestämt mig för att skippa benpasset på gymmet och äta taco med tha gang! Alla tjejorna som man allt för sällan träffar nu för tiden. Det blir grymt mysigt :)

Fredag så ska hela familjen ut och äta! :D *gillar*

Lördag - Middag ute med vänner sen bio !


Sedan ska jag klämma in lite gym-tid dessa dagar också. Pebb are you with me när jag säger att vi gymma i helgen?! ;D






Kommentarer
Postat av: Please-say

Vilken photoshop använder du? snälla kan du skriva ett inlägg om det elr nåt? :D <3

2010-10-07 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0