Grown ups







Igår, Söndag, så vart Sandra och jag bjuden på bio! Vi hade ont om tid att bestämma oss för en film så vi chansade på Grown ups. Vi sprang in på Ica och sprang sedan ut igen. När vi väl skulle sätta oss i salong 3 så satt det TVÅ stycken personer där...sedan kom inga fler haha! Så vi var hela 4 pers, vilket jag tyckte va underbart! Inga påsar som prasslade (förutom min). Inge prat och folk som ska tränga sig förbi. Och fort gick det att komma ut när filmen var slut! Perfekt :)

Filmen var helt okej, rolig och innehöll många ansikten som man kände igen, men det var väl ingen film som jag skulle rekommendera andra att se på bio direkt. Nje det var mer en hemmafilm :) Det var väl en av de trevligare söndagar som jag varit med om faktiskt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0