find your moment





Alla har vi något som vi längtar efter. Kanske är det att en dag få sin drömbil? ..En stor villa? Att resa jorden runt, att starta eget osv. Det är mål som vi längtar efter som kan kännas långt borta ibland. Jag har många sånna! Men därför vill jag också påminna er andra att ha små mål att längta till på vägen dit. Så man har något att se fram emot, sånt som får dig att känna glädje eller sånt som får dig att slappna av, ja något som ger dig en positiv känsla!

tex, så ser jag fram emot att tisdagar infaller. Då äter jag något gott framför desperate housewives och det är ju så jäkla bra! Jag och min granne ska äta taco tillsammans och det är ju så jäkla gott och mysigt! Jag och min Jin yang kompis ska gå ut tillsammans, klä upp oss och känna oss fina! :D Förhoppningvis ha en jätte trevlig kväll, mitt i veckan! ;)

Livet kan kännas så tungt i många områden annars. Man ser sina motgångar , men sällan sina framgångar.. Gör vardagen lite bättre för dig själv och hitta sånt som du ser fram emot. Njut av den stunden ordentligt, ladda upp ditt batteri så att säga. Vi är många gånger för blind för att inse att det också finns mycket bra omkring oss. Det är så lite som egentligen behövs, eller hur? Hitta de små sakerna som får dig att må bra. Då kan man njuta lite mer av livet.




Ett mycket bra passande citat som jag såg att Cissi hade på sin msn:
Livet är inte ett problem som ska lösas, utan ett äventyr som ska upplevas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0