Oootroligt.



Hallå alla solstrålar!
asså jag vakna idag och fick för mig att "ne, nu har jag säkert missat att larmet har gått och nu är halva dagen borta. Men nej nej, klockan var 9. Det är en helt otrolig tid för mig att vakna. Jag som brukade sova till 13.00 och längre på mina lediga dagar. Så nu ska jag uppdatera mig lite här och sen bege mig till Petra N. Vi funderar även på en prommis senare i detta vackra väder.

Gårdagen spenderade jag också med Petra N. Vi hade det hur mysigt som helst. Vi var runt i birsta och kikade efter lite grejer som ska inreda hemmen osv. Sedan åt vi lunch och fortsatte färden in mot stan för att kika vidare. Senare hämtade vi upp två stolar som Petra fick, så dom slipade vi lätt med lite sandpapper och sedan målade vi dom vita. Vart så fina så :) Och fan va rogivande det var att få måla så där.. Sedan vart det varma mackor, dricka och tv-tittande. Först runt 11 på kvällen begav jag mig hemmåt för att sova.

Idag ska jag göra mig ett försök att köpa en kamera! Jag kan ju inte fota på min vackra utsikt över havet. Jag kan inte fota nånting ju.. Det suger ju pung. NU ska jag hoppa i lite kläder och fika! Ha en bra dag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0