God fucking morgon fuckers



God fucking morgon! =)


Usch jag som skulle drömma mig bort till härliga Spanien inatt drömde istället om att vi människor var lika stora som en tumme på en jätte! Våra hus var som dockhus för honom! ..Vi levde inte länge som vanligt i byggnaderna, utan det var mer som en myrstack där vi hade byggt gångar under jorden och mellan varenda hus och lägenhet för vi var tvungen att fly från den här jätten som ville ta ihjäl oss! :(

Han fick syn på mig och en vän och vi sprang mellan dom där jävla gångarna som små råttor tills vi nästan inte kunde fly nå mer. Jag hörde hans väsen i gångarna. Han försökte komma eftter oss genom att förstöra byggnaden bit för bit.. Ingen rolig känsla ska jag säga! TUR som fan så vaknade jag innan jag fick veta fortsättningen på den hemska drömmen. Men den fick ju hålla på ett tag dessvärre innan jag lyckades vakna.

Kolla på den här videon som Christopher spelat in så kan ni förstå lite hur det kändes! Dock var monstret en människa och jag hade inga vapen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0