Fantastisk vecka



Tjoho! Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite snabbt. Den här veckan har varit förjävla bra alltså och jag bara älskar när jag får göra mycket men utan stress. Och veckan är som sagt inte över ännu så det kommer fortsätta vara skitbra vecka! *Gillar* - som man skulle ha klickat på Facebook.

Jag har hunnit med att umgås med Petra N. några gånger till o med. Sophie har jag kontakt med varje dag och vi har umgåtts mycket! Jag har hunnit umgåtts med Greken och träffat hans tös en gång också. Jag har varit hos min faster och ska träffa henne igen, hålla ps-kursen med henne ju =) Ikväll har jag sett på luftslottet som sprängdes tillsammans med mamma & Anki, mycket trevlig. Andreas har fyllt år, så jag & Sophie ska fira honom imorgon, vilket blir helmysigt! Lördag är det en andligmässa! Ser verkligen framemot att få gå på den. Sen som sagt ps-kursen med faster. Ja undra om jag har fått med allt till o med?

Nåja, där har ni en kort inblick om vad som pågår för tillfället. Nu ska jag avsluta här och kasta mig i sängen. Har börjat komma upp i "äldre" dagar då man lägger sig i tid ( till o med på helger!) ..sjukt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0