This is my life



Hej :)

Sophie & Andreas, två underbara personer!

Har haft 2 helt underbara dagar tillsammans med sophie! :D
Igår kom hon hit rätt tidigt på dagen, vi fikade lite ihop som vi alltid gör. Sedan har vi ätit ute på dallan, efter det färgade vi håret helt hux flux! Vi kikade på desperata hemmafruar och hade jävligt mysig dag faktiskt :) Hon sov över här sen på kvällen. Dagenefter jobbade jag men kom hem tidigt och då hade Sophie varit så himla söt att hon diskat ALL min disk, plockat undan och grejat så jag fick komma hem till en städad och fin lägenhet :> Så himla sött! Andreas var också här när jag kom och både han och sophie hade köpt en blomma och en påse chips hahaha så himla fina! :) Stort tack till er båda! Man trivs verkligen i erat sällsap :]

Imorrn ska jag fylla i min tatuering också, eftersom den vart väldigt blek efter första gången. Så det känns bra :) Senare ska jag sitta barnvakt åt brorsdottern. Annars till helgen ska jag hälsa på min faster och sedan ska jag umgås förhoppningsvis med sophie :) Härlig vecka! :D

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sophie Vilminko

Åh men älskade gumman du är för go du! Du som är fantastisk, så otroligt glad att jag har dig :) 6 Andreas med såklart :) Hehe.. Klart vi ses ihelgen :D Kramar!

2010-03-18 @ 08:18:48
Postat av: P

Så fint gjort av Sophie :) misss ya naaaaaasa. Kanske skall kalla dig nasa?

2010-03-20 @ 22:07:59
URL: http://peea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0