Tårta delat på 3


Hej! Ja, så var helgen "äntligen" över. haha men gissa vad jag gjorde igår då? Jag, brorsan & Anna gjorde en stor smörgåstårta, ni vet när man lägger polarbröd i en hel-måne. Sånna i 4 lager..sedan delade vi upp HELA tårtan på TRE och svullade som satan! haha... svinit ;)

Idag efter jobbet gick jag in på bokhandeln och beställde efter en bok. Yupp det stämmer, ni läste rätt. JAG beställde en BOK. Jag som hatar att läsa egentligen, men psykologi och energi osv, sånt intresserar mig otroligt mkt, så jag vart rekommenderad boken en fri själ (..tro jag att den hette?) som ska handla mkt om just energi och hur man kan påverka sig själv positivt m.m så jag tänkte att jag ska läsa den och sedan kan jag meddela er om den var läsvärd eller inte.


 Greken, du kanske skulle vara intresserad att låna boken sen? Vi som intresserar oss för samma saker liksom ! =)


nu ska jag photoshopa! <3





Kommentarer
Postat av: Jonas

jag är intresserad! :D och du, vet du om att det snöar när man kommenterar inlägg?

2010-03-03 @ 23:45:20
URL: http://greken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0